dilluns, 5 d’octubre del 2015

CARTA DE COMIAT DE SALVA SANCHO

Avui després de 6 anys tanquem una etapa al club on he tingut la sort i l'honor de ser-ne el president. No hi ha cap causa ni fet extraordinari que m'hagi obligat ha presentar la meva renúncia, tot i que per motius professionals en els darrers mesos disposo de menys temps per dedicar al projecte, la raó principal ha estat el ferm convenciment de que és un bon moment per fer un relleu i garantir la continuïtat de la entitat.

Aquesta etapa ha estat i potser serà una de les més gratificants de la meva vida. Haver pogut ajudar a néixer i créixer el Club Patí Torrelles i veure amb orgull en el que s’ha convertit no té preu. Només tinc paraules d’agraïment per tots en els que heu confiat en l’entitat i especialment a tots en els que, en aquest 6 anys m’heu acompanyat tant a la Junta com en el cos tècnic.

Obrim una nova etapa il·lusionant on encara està tot per fer dins el club i estic segur que l'Elena Martínez té totes les qualitats i capacitats per portar-ho a terme. De mi rebrà tot el suport i l’ajuda que li calgui i us voldria demanar que li donem entre tots el màxim de recolzament i confiança.

Gràcies a tots i visca el Club Patí Torrelles

Salva Sancho

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada