dijous, 10 de novembre del 2011

Coneixen-nos millor: Salva&Climent President i Vicepresident del Club Patí Torrelles

Començem una serie d'entrevistes amb diferents membres del Club i del món de l'Hoquei. 
Aneu molt en compte que en qualsevol moment podeu ser entrevistats!!!


Nom: Salva
Edat
Recentment estrenats els 40 (els vaig fer el dia 8)
Professió: Empleat de Banca
Ara estas llegint: 
l’esclava de Blau” … soc un devorador de llibres

Un cantant/grup musicalTinc debilitat pels rockers dels 70… “Queen”, “Dire Straits” , però m’ho trago tot des del Blues a la Música Clàssica 
Últimament no paro de cantar
: “la Castanyera”… amb 3 nens de 2, 4 i 7 anys que vols.
Una passió
: La meva dona i els meus fills
Admiro
La gent que fa coses pels demés sense esperar res a canvi
Sóc una persona
no ho se … aspiro a ser una “bona” persona i els demés ja diran com sóc
Un menjar
lamentablement m’agrada tot, però tinc passió per la xocolata ben negra.
Una beguda: 
El café per despertar-se i després de dinar, i la cervesa amb els amics a una terrassa a l’estiu
El millor moment del dia
: Tots són bons, la vida és molt curta
En quant a esportsDe veure’ls, tots. De practicar, jo sempre he estat futbolero però reconec que fa temps/anys que no trobo temps per practicar cap mena d’esport excepte la “Persecució de criatures”  
Vaig començar al món de l' Hoquei: 
Quan fa 2 anys el Climent va proposar a l’Ajuntament d’iniciar l’activitat varem apuntar al nostre fill gran doncs varem creure que era un esport que podria agradar tant als meu fill com, mes endavant a les meves filles. Fins llavors la meva única relació amb l’Hoquei havia estat veure algun partit del Barça per la tele.
M'agrada l'Hoquei perque?és un esport que necessita un bon aprenentatge, és molt de la nostra terra i la relació entre clubs, jugadors i directius d’arreu és molt cordial
Quan fa que estas al mon del Hoquei ?Des de que varem posar en marxa el club, encara no ha fet 2 anys, n’he estat el President.
Quan fa que vius a Torrelles? Fa 13 anys patia d’atacs de lumbalgia i per calmar-los m’anava bé conduir. Un dia, en un d’aquests episodis la conducció em va dur sense voler-ho de Barcelona a Torrelles, no sabia ni com hi havia arribat, però quan vaig tornar a Barcelona vaig trucar a la Montse i li vaig dir “he anat a un lloc que es diu Torrelles, és un oasi de natura i no deu ser molt lluny de Barcelona, vaig a buscar-ho en un mapa i anem a mirar si trobem lloc per viure-hi”. Al cap d’un any ja hi vivíem
M’agradaria que el Club Patí Torrelles fos capaç d’oferir als nanos un esport on desenvolupar-se com a persones i esportistes amb la major qualitat possible, a les famílies un lloc de trobada i de pertinença i al poble de Torrelles un motiu més per sentir-se orgullosos. 
 


Nom: Climent
Edat: 41
Professió: Funcionari
Ara estas llegint: "Jugando con el corazón" (Xesco Espar)
Un cantant/grup musical: Canto del Loco-Manolo Garcia-Oreja de Van Gogh  (en general la música espanyola)
Una passió: 
Els meus fills

Admiro:  Tota persona o entitat que ajuda als demés sense afany de lucre o sigui de manera desinteresada. 
Sóc una persona: senzilla, húmil i amiga dels meus amics
Un menjar: el pa amb tomàquet
Una beguda: l'aigua
El millor moment del dia: quan me'n vaig a dormir
Vaig començar  l’ Hoquei:  des dels 5 anys

M'agrada l'Hoquei perque: és un esport que fas amics per tota la vida
Quan fa que estas al mon del Hoquei :Fa 36 anys que estic vinculat al hoquei patins. Com jugador he jugat als Maristes de Sant Joan, Sant Cugat i Barberà. 
Com entrenador he estat 4 anys de seleccionador amb Andorra. Al C.P.Vic (11temporades), al C.P.Vilafranca(3 temporades), al H.C.Sant Feliu de Codines i al C.H.Cerdanyola .
Actualment estic al C.P.Voltregà portant l'equip femení, aquesta és la 2n temporada.
Quan fa que vius a Torrelles:fa 4 anys que vaig venir a viure a Torrelles ja que la meva dona es filla de Torrelles.
M'agrada Torrelles perquè: és un poble molt trànquil i tens la qualitat  de vida que la ciutat no et dóna.
M'agradaria que el Club Patí Torrelles: ajudés a formar persones pel dia de demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada