dimecres, 23 de novembre del 2011

Coneixen-nos millor: MªRosa de Calçats Martí

Continuem amb la serie d'entrevistes de membres del Club.
Avui la MªRosa de Calçats Martí, el primer patrocinador que va confiar amb el nostre Club


Nom Mª Rosa Martí
Edat: Uff...
Professió: 
Comerç
Ara estàs llegint: La caiguda dels gegants de Ken Follett.
Una passió: 
Fer coses amb la meva família. (Llàstima que falten hores).
Admiro:  les persones de fets i no de paraules.
Sóc una persona… 
no soc qui per definir-me
Un menjar: 
xocolata
Una beguda:.Aigua
El millor moment del dia: el vespre quan estem la família reunida.
En quant a esports……
practico la natació, fitness i comissària de ral·lis.
Vaig començar/conec  l’ Hoquei. 
L’hoquei com a esport el conec de sempre, com a practica a partir l’any 2009, quan es va crear i vam decidir inscriure el nostre fill.
M'agrada l'Hoquei perquè.........es un esport que fomenta el companyerisme i la agilitat.
Quan fa que vius a Torrelles i perquè t’agrada Torrelles sóc filla del poble i m’agrada perquè es el meu poble.
Quan fa que teniu la botiga: la botiga la van començar els meus avis venent mitjà dotzena d’espardenyes a l’any 1941.
Com va sorgir el projecte: era la postguerra i l’espardenyer va plegar agafant els avis el relleu.
Qui porta la botiga: Des de l’any 1989 la porto jo.
Com ha evolucionat al llarg dels anys: Passant de ser un petit negoci on es venien espardenyes i vi, a la botiga que coneixeu actualment.
Quina es la vostra especialitat: les autentiques avarques Riudavets, a l’estiu i el calçat de muntanya de Chiruca a l’hivern.
Treballeu amb algunes marques en especial: Avarques Riudavets, calçat muntanya Chiruca, bambes Victoria, sabatilles Garzon, sabates per peus delicats i plantilles Pitillos, calçat infantil Vulladi, ….
Que ofereix Calçats Martí a Torrelles: Oferim calçat per tothom: infantil, senyora i senyor, marroquineria, bolsos i bosses de viatge i també participem activament a totes les festes i activitats del poble.
Que et sembla la col.laboració amb Club Patí Torrelles: sempre es positiu fomentar l’esport i encara més quan es tracta dels nostres infants.
M’agradaria que el Club Patí Torrelles: Arribi a ser un gran club on l’amistat estigui sempre present.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada